“Wat is de levertijd van jullie producten?”

De levertijd van het product verschilt per product. We doen ons best om alle producten direct uit voorraad te kunnen leveren maar in sommige gevallen is dat helaas niet mogelijk. Als wij een product niet direct op voorraad hebben, heeft het product een levertijd van 5 werkdagen. Dit zal altijd bij het product vermeld staan zodat je het weet voordat je het product besteld hebt. Voor verzendingen buiten Nederland komen hier nog 1 tot 3 werkdagen bij.

“Hoelang duurt het verzenden?”

Wij verzenden alle pakketten met PostNL. Zij hanteren een verzendtijd van 1 werkdag nadat je bestelling verzonden is. PostNL levert op maandag t/m zaterdag. Het kan zijn dat PostNL op feestdagen of bij bepaalde weersomstandigheden wat vertraging kan hebben. De verzendtijd voor zendingen buiten Nederland bedraagt 2 tot 4 werkdagen. Deze verzendtijden gelden alleen wanneer het product op voorraad is.

Let op, wij zijn niet verantwoordelijk voor vertraging bij PostNL.

“Op welke dagen leveren jullie?”

De verzonden pakketten worden door PostNL op maandag t/m zaterdag geleverd.

“Wanneer weet ik dat mijn bestelling verzonden is? “

Je word automatisch op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Zodra je bestelling verzonden is krijg je hier een bericht van via de email. Let er wel op dat producten verschillende levertijden kunnen hebben. De levertijd van een product staat altijd weergegeven bij het product zelf.

“Hoeveel zijn de verzendkosten?”

Wij hanteren voor de verzendkosten van alle pakketten binnen Nederland een bedrag van €5,00. Voor alle pakketten naar België hanteren wij een bedrag van €10,00.

Alle bestellingen boven de €99,95,- worden gratis verzonden.

“Kan ik mijn bestelling traceren?”

Ja dit is mogelijk. Wil je je bestelling traceren neem dan contact met ons op via info@altamoda.nl en wij zullen je de internetlink sturen waarmee je je bestelling online kan traceren.

“Ik heb een verkeerd verzendadres opgegeven”

Geen probleem. Zorg ervoor dat je dit direct via info@altamoda.nl aan ons doorgeeft en dan zullen wij er voor zorgen dat je bestelling alsnog op het juiste adres wordt afgeleverd.

“Kan mijn verzendadres anders zijn dan mijn betaaladres?”

Ja dit is mogelijk. Bij het bestellen heb je de keuze om zowel een verzendadres als een betaaladres in te geven.

 

Top